Türkçe - Almanca Konuşma ve Seyahat Rehberi |
|
Yazarı: Cemal Yıldız, Erol Hacısalihoğlu Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Türkçe - İtalyanca Konuşma ve Seyahat Rehberi |
|
Yazarı: Cemal Yıldız, Tanju Şahan Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Türkçe - İspanyolca Konuşma ve Seyahat Rehberi |
|
Yazarı: Cemal Yıldız, Pınar Gökpar, Erol Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Türkçe - İngilizce Konuşma ve Seyahat Rehberi |
|
Yazarı: Cemal Yıldız, Erol Hacısalihoğlu, Sinan Okan Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Dilbilim, Dil Öğretimi ve Çeviribilim Yazıları Cilt - I |
|
Editör: Cemal Yıldız, Latif Beyreli Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Dilbilim, Dil Öğretimi ve Çeviribilim Yazıları Cilt - I |
|
Editör: Cemal Yıldız, Latif Beyreli Alanı: Edebiyat Öğretimi |
|
Kitap Hakkında |
Neue Tendenzen Und Zukunftsperspektiven Der Deutschen Sprache Und Der Germanistik in Der Türkei Band 1 |
|
Editör: Cemal Yıldız, Mustafa Çakır, İlyas Öztürk Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Neue Tendenzen Und Zukunftsperspektiven Der Deutschen Sprache Und Der Germanistik in Der Türkei Band 2 |
|
Editör: Cemal Yıldız, Mustafa Çakır, İlyas Öztürk Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Türkiye Üniversitelerinin Almanca Bölümlerinde Yapılan Çalışmaların Bibliyografyası |
|
Yazarı: Cemal Yıldız, Fatma Erkman Alanı: Yabancı Dil Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Türkiye'de Tarihyazımı |
|
Editör: Vahdettin Engin, Ali Satan Alanı: Tarih Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Milli Tarihin İnşası |
|
Yazarı: Ahmet Şimşek, Ali Satan Alanı: Tarih Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi |
|
Yazarı: Yücel Kabapınar Alanı: Sosyal Bilgileri Eğitimi |
|
Kitap Hakkında Bu çerçevede kitabın amacı; yeni programın felsefi arka planını özetlemek, sosyal bilgiler öğretimindeki güncel kavram, bakış açıları ile öğretim anlayışlarını tanıtmak, eski anlayışa göndermeler yaparak yeninin nasıl uygulanacağına ilişkin pratik örnek ve uygulamalar sunmaktır. Bu amaçtan yola çıkarak, kitapta tanıtılan öğretim yöntem ve teknikleri yüzeysel teorik açıklamalar yerine çok sayıda örnek uygulama eşliğinde incelenmiştir. Ayrıca sözlü tarih ve yerel tarih gibi yeni programın öngördüğü yöntemler somut örnekler eşliğinde kitapta yer bulmuştur. Bundan başka yapılandırmacı anlayış izdüşümündeki “kanıt temelli sosyal bilgiler öğretimi yaklaşımı”na ilişkin uygulamalı örnekler de kitapta sunulmuştur. |
School Experience And Teaching Practice in Turkey - Studies Of School Experience And Teaching Practice in Training Music Teachers in Turkey |
|
Yazarı: Sibel Çoban Alanı: Öğretmen Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Şarkılarla Matematik |
|
Yazarı: Tülin Malkoç Alanı: Müzik Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Şarkılarla Öğrenelim |
|
Yazarı: Tülin Malkoç Alanı: Müzik Eğitimi |
|
Kitap Hakkında Eserler yazılırken çocukların rahatça seslendirebilecekleri ve seslerini doğru, amaçlı kullanmaya, zorlamamaya yönelik olmasına dikkat edilmiştir. O halde ne bekliyoruz şarkılarımızı güzel çocuklarımıza öğretmek için. Melodiler onların dudaklarında uçuşsun, o dudaklardan dinlediğimiz şarkılar bizlere keyif versin. |
Öyküler Dinleyelim Şarkılar Söyleyelim |
|
Yazarı: Tülin Malkoç Alanı: Müzik Eğitimi |
|
Kitap Hakkında Çocukların öğrenmelerinde müzikten yararlanmak son derece önemlidir. Bu kitapta,müzik hem amaç hem de araç olarak ele alınmaktadır. Bir yandan çocukların müzikal algı ve duyarlılığı geliştirilirken,diğer yandan müzik aracılığıyla, benlik, kişilik ve değerler algısının gelişimi desteklenmektedir. Kitap, uzun yıllar süren akademik ve uygulamalı çalışmalarından elde edilen sonuçlar doğrultusunda, çocukların en çok sevebildiği ve yarar sağlayabildi eseleri kapsamaktadır. Seçilen şarkılar çocuğun ses sınırları, telaffuz özellikleri, melodik ve ritmik algıları dikkate alınarak belirlenmiştir. Kitabın, çocuklarımızın müzik dünyasını zenginleştirmesi dileğiyle.. |
Eğitim Bilimlerine Giriş |
|
Yazarı: Hasan Çelikkaya Alanı: Eğitim Bilimleri |
|
Kitap Hakkında |
Okul Yönetimi ve Yüksek Öğretimde Öğretmenlik |
|
Yazarı: Hasan Çelikkaya Alanı: Eğitim Bilimleri |
|
Kitap Hakkında |
Fonksiyonel Eğitim Sosyolojisi (Pedagojik Formasyon Amaçlı) |
|
Yazarı: Hasan Çelikkaya Alanı: Eğitim Bilimleri |
|
Kitap Hakkında |
Cumhuriyet’in İlanından Günümüze Türkiye’de Müzik Eğitimi Üzerine Bir Çalışma |
|
Yazarı: Mustafa Uslu Alanı: Öğretmen Yetiştirme |
|
Kitap Hakkında |
Cemal Reşit Rey’den Şan ve Piyano Dağarımıza 12 Anadolu Türküsü |
|
Yazarı: Mustafa Uslu Alanı: Öğretmen Yetiştirme |
|
Kitap Hakkında |
Anadolu’dan Esintiler: Düzenlemeli Halk Türkülerimiz |
|
Yazarı: Mustafa Uslu Alanı: Öğretmen Yetiştirme |
|
Kitap Hakkında |
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi |
|
Yazarı: Oralie Mcaffe, Deborah J. Leong Editör: Birsen Ekinci Alanı: Eğitim Psikolojisi |
|
Kitap Hakkında Bu kitabın amacı; geleneksel değerlendirme yaklaşımlarından farklı olarak, sınıf-temelli otantik değerlendirmelerin nasıl gerçekleştirileceğini ve bu tür değerlendirme süreçlerinde elde edilen bilgilerin çocukların öğrenmelerini destekleyici ve teşvik edici müfredat planlamalarında nasıl yorumlanıp, kullanılabileceğini sergilemektir. "Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi" kitabı beşinci basımında hızlı biçimde gelişmekte olan uygun değerlendirme kavramları, beklenen eğitimsel çıktılar, küçük çocukların gelişim ve öğrenme yolları ve erken çocukluk dönemi öğretmelerinin değerlendirme çalışmalarındaki görev ve sorumlulukları çerçevesinde gözden geçirilmiş ve güncellenmiştir. "Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi" kitabında ölçme ve değerlendirme olguları; çoğunlukla standart test, ölçek ve diğer ölçme araçlarının kullanımı ve bir oturumluk tanılama, seçme ve eleme uygulamalarına dayalı çalışmaların ağırlık verildiği geleneksel değerlendirme yaklaşımlarından farklı olarak ele alınmıştır. Kitap boyunca değerlendirme çalışmaları "gelişime yönelik çalışmalar" olarak ele alınmıştır. |
Tarih Nasıl Yazılır? |
|
Editör: Ahmet Şimşek Alanı: Tarih Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Coğrafya Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında Farklı bölümlerin alanında uzman farklı akademisyenler tarafından kaleme alındığı bu kitapta, mekansal teknolojiler, laboratuvar çalışmaları, bilgi ve iletişim teknolojileri, örnek olay anlatımı, İnternet ve zihin haritaları gibi Türkiye'de coğrafya öğretiminde henüz üzerinde fazla durulmayan konulara ağırlık verilmiştir. Kitap bölümlerindeki örnekler yeni coğrafya dersi öğretim programında belirtilen kazanımlar dikkate alınarak verilmiştir. |
Coğrafya Eğitiminde Kavram ve Değişimler |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Ortaöğretim Coğrafya 9 |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Türkiye Üniversitelerinde Coğrafya Eğitimi ve Öğretimi |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Dünya ve Türkiye Ölçeğinde Siyasi Coğrafya |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Çevre Sorunları |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Günümüz Dünya Sorunları |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Okullarda CBS Tabanlı Projeler |
|
Yazarı: Mehmet Ünlü, Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Doğal Bölgeler Coğrafyası |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Beşeri Bölgeler Coğrafyası |
|
Yazarı: Ramazan Özey Alanı: Coğrafya Eğitimi |
|
Kitap Hakkında |
Bu sayfa Atatürk Eğitim Fakültesi tarafından en son 03.07.2018 11:35:48 tarihinde güncellenmiştir.